9.1.2012

Hoping for the best but expecting the worse....

Hhhmhmmhmmhhmmmhhh...... tää mun postailu on alkanu käydä vaan tällaseks päivien tenttailuks jotenkas jos te ihanat, rakkaat lukijat vaan haluaisitte ja jaksaisitte ehdotella mistä postailisin niin olisi ihanaa, kiitoooos. 


Mutta aattelin nyt tälleen vaan ilmottaa että mun iPod on kuollut ja nyt mua ärsyttää koska kuuntelen yleensä koulussa aina musiikkia enk selvii tunnilla ilman sitä, yyhhyhyhyyhhyyy !! Mut toivotaan että se jostain syystä heräis eloon, lol (;



Siivoilin tänään mun huonetta ja heitin aika paljon turhaa kamaa pois, nyt oon tyytyväinen (= Ainii ja muuten lähetään äitin kanssa aprillipäivänä Barcelonaan, aaaaah ihanaaa ! Oon niiiiiin kauan oottabu et pääsisin pois täältä kylmästä suomesta xp Ja nyt se toive sitten toteutuu <3



Nyt meen kattomaan californicationin ja siitä sitten nukkumaan, GOOD NIGHT !

^^nawwwwss <3

~xoxo

2 kommenttia:

Aino kirjoitti...

Sull on ain just hyvii postauksii ! :)) Tee joku pousti niiku One Direcionist haha lol onsulll kyll jo vrmaa ollu mutt kuitenki! :3

Milla kirjoitti...

haha joo voisin tehäkin ;));)